Yhdistyskaukoputket

Tringalta löytyy jäsenten käyttöön kaksi yhdistyskaukoputkea sekä muutamat lainakiikarit. Kaukoputkia ja kiikareita voivat Tringan jäsenet lainata maksutta kerralla enintään kolmeksi päiväksi.

Toinen kaukoputkista sijaitsee Helsingin Viikissä Lintuvarusteessa (Koetilantie 1 B 5) ja toinen Ruoholahdessa Foto Fennicassa (Itämerenkatu 16). Kiikareita voi lainata Lintuvarusteesta talvikuukausina (marras-maaliskuussa) ja Foto Fennicasta vuoden ympäri.

Yhdistyskaukoputken tai -kiikareiden varaustilannetta voi tiedustella soittamalla Lintuvarusteeseen (p. 09 386 7856) tai Foto Fennicaan (p. 09 685 90800) tai kysymällä paikan päällä. Etenkin ensimmäistä kertaa yhdistysputkea tai -kiikareita lainatessa kannattaa varautua esittämään henkilöllisyystodistus. Lainaputkea ja -kiikareita tulee kohdella erityisellä varovaisuudella, ja mahdollisista vioista kertoa heti niitä palauttaessa.

Tiedustelut (paitsi varaustilanteen): toimisto(ät)tringa.fi

Kirjoita jotakin